joi, ianuarie 11, 2007

pentru ce muncim?

Pentru ce muncim? Ca sa avem bani? Pe care sa ii dam pe prostii? Sa ii bagam în vena? Sa facem chestii absurde cu ei? Sa ne luam telefoane de 400$ cu camera si treige ca sa dam bipuri? Sa ne luam blugi de 4 milioane si sa nu mai avem bani de ciorapi?

Eu muncesc pentru monitorul meu LCD de 21', pentru ipod, pentru un sistem audiu de peste 100W, pentru un VW polo/golf, pentru excursiile in strainatate sau la munte...pentru...pentru...

Banii sunt un mijloc, nu un scop...

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

pentru iPod chiar merita sa muncesti...iti garanteaza un owner :D.Daca ai intr-adevar chestii de ascultat, devine ceva mai mult decat o simpla frivolitate. Iti recomand noile nano la 8G :)

7:28 p.m.  
Blogger bogdan said...

dar tu pentru ce muncesti? sau pentru ce ai asuda la munca?:))

7:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu am asudat exact pentru Mr. iPod (prima de Craciun de anul trecut :p).
Acum nu as mai asuda pentru nimic :d

Iar de muncit...cred ca in momentul asta muncesc pentru PAI :))

7:33 p.m.  
Blogger bogdan said...

Cata ambitie...cata determinare....

7:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

sa-ti las maine un comment cu ce am facut la colocviu? :))

7:36 p.m.  
Blogger bogdan said...

astept cu nerabdare! ;)

7:36 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home