miercuri, ianuarie 10, 2007

ce-mi va aduce oare anul 2007?

se pare ca se apropre ziua mea.... :(
cand eram mic o asteptam cu nerabdare....cadouri, tort, o zi intreaga in care eram in centrul atentiei....stiu ca mereu era zapada de ziua mea.....dar acum....nu stiu...lucrurile s-au schimbat.

s-au schimbat mai ales dupa ce m-am angajat....
daca m-ar pune cineva sa ma caracterizez i-as zice.... I'm a dreamer....
niciodata nu mi-a placut tristetea din jurul meu...m-am saturat de oamenii tristi din rabt, de oamenii tristi din jurul meu, de gri, de negru.

ce visez? hmm...foarte multe...visez sa calatoresc, visezi sa citesc cat mai mult, visez sa stiu cat mai multe, visez la o slujba buna, visez la o casa plina, si nu neaparat mare, visez sa ii mai vad o data pe cei dragi pe care i-am lasat in urma, visez sa-mi iau toate examenele din sesiune, visez sa conduc cu 250 la ora pe autostrada din germania, visez sa pot face diferenta....visez sa ajut oamenii....visez sa fiu ascultat...visez sa fiu inteles...visez sa traiesc mult...visez sa schiez, visez sa dansez, sa patinez....visez sa fac surf, visez sa-mi vad tara...visez sa nu mai pun toate prostiile la suflet si sa ma intristez...visez sa iubesc....visez sa rad, sa ma joc, sa nu-mi pese de nimic.

ce-mi va aduce oare anul 2007? ma intreb si eu asemeni lui cioran care-si punea aceeasi intrebare in legatura cu 1966....

visez sa raman eu...in orice conditie. visez sa merg in continuare cu metroul si nu cu taxi-ul acasa...sa vad filme la cinema si nu acasa singur, sa intalnesc cat mai multi oameni de la care sa am ce invata....

visez sa fiu sanatos si sa pot face tot ce mi-am propus pentru 2007....visez sa fac fotografii banale pe care sa le printez si sa le pun pe pereti....

visez sa visez...

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

eu visez ca lucrurile de care mi-e groaza, totusi, nu se vor intampla. Visele mele sunt anulari de cosmaruri :-S

4:43 p.m.  
Blogger bogdan said...

atunci eu cred ca ai nevoie de ajutor specializat!

4:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

erata: cred ca in contextul asta era mai potrivit VISURI, nu VISE :d

4:44 p.m.  
Blogger bogdan said...

touche

4:45 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home