sâmbătă, noiembrie 03, 2007

La urma urmei eu cu ce-s vinovat/ Ea-i o naluca, eu sunt adevarat.....Alo, alo, alo, aloooo


Se intoarce iar acasa Fat Frumos din pribegie
La batranii sai parinti,
La batranii sai parinti...
Si cu gand sa-si ia mireasa ca un fir de papadie
Numai bun de rupt in dinti,
Numai bun de rupt in dinti...


Locuinta mea de vara (au!)
E la tara ...
Acolo era sa mor (nu!)
De urat si de-ntristare
Beat de soare
Si parlit ingrozitor! (asa, asa)


Draga Miruna, iti spun printre soapte
Imi place camasa ta de noapte,
Dar, mai ales, vreau sa-ti dau de stire
Sa mi-o lasi ca amintire,
Sa mi-o lasi ca amintire.


In Popa Nan sta un barbos batran si fotograf
Pustii de pe strada spun ca e un zeu.
Stie chiar de esti om bun sau rau
Dupa chipul, dupa chipul tau.

Sub o streasina-i statuia unei fete gri
Sprijinind un cos cu struguri de ciment
Jos in casa stau trei fete gri
Cu comportamentul ... indecent.