vineri, decembrie 01, 2006

mandru ca sunt roman


daca traiam in perioada interbelica sigur avea si eu o camasa verde....desigur si acest curent nationalist a avut partile lui rele...sa nu uitam asasinare lui Noica, Madgearu, Armand Calinescu, etc.
dar pe de alta parte miscarea legionarea era una de elita, nu de masa..... eliade a fost un legionar activ. oricum imi pare un pic bine ca nu am trait vremurile alea...dupa '45 sigur as fi infundat puscariile din tara...fortul numarul 13(jilava), aiud, sighet.
am fost surprins sa aflu ca la sighet este un muzeu memorial al victimelor comunismului...sper sa ajung si eu sa-l vad ....din cate stiu eu acolo a murit Maniu...sper sa nu gresesc.
revenind. 2006 1 decembrie....piata revolutiei...concert phonix...mandru ca sunt roman

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

"a avut si partile lui rele" :-??? "Miscare de elita"? Da, cei care au aderat erau elite, dara asta nu inseamna ca miscarea in sine a fost "de elita". Anyway, acum o sa ma calmez, ca e prea lunga discutia ca sa fie purtata pe blog


P.S. am vazut puscaria de la Sighet care acum este muzeu. E intr-adevar colosal si impresionant,merita vizitat. Daca te duci e bine sa iti rezervi cateva ore bune. Fiindca e full de documentatie si marturii audio ale detinutilor ascultabile la casti etc...e chiar interesant.

3:59 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home